tisdag, december 18

Jag förstår att ni saknat mig

Och så var jag tillbaks med ännu en blog -- ännu ett äventyr. För er som inte riktigt hängt med i alla vändor kring mig (som varit väldigt många nu under hösten då jag uteslutande pluggat) så skall jag åka på en utbytestermin i Hong Kong.

Datumet är spikat -- den 27 januari sätter jag mig på planet till London. (Åker dit på skoj, dricker lite kaffe, kanske läser en bok för att sedan fyra timmar senare sätta mig på det riktiga planet till Hong Kong.) Så till alla er i Sverige som, mot förmodan, skulle sakna mig det halva året jag befinner mig på andra sidan jordklotet kan ju passa på att höra av er, träffa och få nog av mig.

Den här bloggen är alltså tänkt att fungera i dokumenterande syfte (för min skull) och i kontaktsyfte (för er skull).

Inga kommentarer: