tisdag, mars 18

Midterm

Så var tentan i ››Corporate Strategy‹‹ avklarad. Tänker inte sitta och skryta över hur lite jag studerade och hur bra betyg jag fick -- som vanligt kanske någon vill tillägga. Pluggade max två timmar. Hur det gick? Ingen aning faktiskt! Betygen är ju fördelade över en normalfördelningskurva så jag är rätt skeptisk! Lokalborna har en tendens att studera lite för mycket.

Annars så har det inte hänt så mycket mer. Den notoriske blogg-kommentatören Anders är här i stan med tillhörande fru. Har visat omkring paret i staden och det gråa vädret till trots hoppas jag att de fått ett positivt intryck!

Vidare så drar det ihop sig till min Sydafrika-resa! Kan knappt bärga mig! Är oerhört taggad; ska ju träffa världens bästa flickvän och se världens vackraste land -- på samma gång!

Inga kommentarer: