måndag, mars 10

Real world Linköping

Ibland hejar jag på banditer och andra fanstyg. Ett bra exempel på det är ju film; vem hejar inte på Robin Hood, vem ler inte av välbehag i American Psycho, vem tycker inte att Dexter gör rätt? Jag tänkte skippa det sista frågetecknet -- eftersom det var retoriska frågeställningar det där! (Nåväl.) Nu har dock en bandit som jag inte hejar på slagit till, och det i Linköping! Att räkna på sannolikheter skulle kunnat sysselsätta mig vilken dag som helst men just nu fokuserar jag på annat. Till er som undrar så har Johan blivit av med sin cykel: ››en skitliten ihopvikbar cykel från japan...‹‹. Blir man inte arg?

Och nej, ni ska inte svara på den frågeställningen för den var retorisk! Förresten har jag tagit bort kommentarsfunktionen; för att hålla er i schack. Och så.

Nu: Middag på en kinesisk restaurang. Som kuriosa kan jag tillägga att jag inte längre är imponerad av Karate kids chop stick-färdigheter.

Inga kommentarer: