onsdag, februari 20

Campus

Egentligen hade jag tänkt att vänta tills inköpet av en ny vidvinkellins men dagens soliga väder gjorde en promenad svår att motstå; med kameran över axeln knatade jag genom campus och dokumenterade stort som smått. Tyvärr blir bilderna lite komprimerade och färgerna lite avmattade här på nätet; det artistiska syftet får helt enkelt vika för det dokumenterande. Jag rekommenderar er dock att alltid klicka på bilderna för att se dem i full storlek. Det blir ingen rättvisa annars då tumnaglarna är så komprimerade.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lookin' large!

Anonym sa...

Jag vill ju också ha en vidvinkellins! Har dreglat på en, men den kostar 5500kr. Danska. Ojoj vad jag längtar efter min första lön nu... I mellantiden kan jag ju titta på dina fina bilder och var lite avundsjuk ;-)

Mcke sa...

Vad är det för lins du vill ha? Själv har jag tittat på en Sigma 10-20mm. I sverige tror jag att den kostar 4500kr, här ligger den på 3000kr! Som hittat ju =) Känns som att jag kommer köpa den i helgen!

Anonym sa...

är du gjord av stålar grabben? eller.....? har du bara ett j-a ha begär?
fina bilder iaf.
Hoppas du kurerar dig från sjukdomen du införskaffade på Fillipinerna-

Hör du ifrån Debbie så kan du hälsa henne och att hoppas hon mår och har det bra. Vi har säkert har fel på sms-mottagningen, kommer inga iaf.;)

Kram Farsan

Anonym sa...

Det är den
här :

Men en Sigma vore ju inte heller helt fel ;) Är den ljuskänslig den du har?

(och nu hoppas jag att jag gjorde html:en rätt...)