söndag, februari 24

En miss av undertecknad

Ibland ångrar man sig. Jag ångrar mig nu. Tidigare under min vistelse här köpte vi redskap för att kunna tillaga mat i vår korridor. Ett av dessa redskap skulle komma att bli den kniv ni kommer att få se i klippet. Det är en keramisk väldigt vass och dyr kniv som Marc kände sig nödgad att testa innan han köpte. Han kände sig så tvungen att testa att han tog av sig jackan och tog plats bakom en uppvisningsdisk. Icke ont anade varuhusbesökare började att samlas runtomkring mig där jag stod och filmade honom. Jag räknade för mig själv och kom fram till att det var 12 stycken personer som tittade på när Marc skalade och skar löken. Det var 12 stycken personer som blev väldigt förvånade när Marc tog på sig jackan och köpte kniven han just testat.

Jag ångrar att jag inte filmade alla åskådare. Ni hör mig i slutet säga något i stil med ››look at...‹‹, men det är också det enda besvis jag har.

Inga kommentarer: