torsdag, april 24

29 dagar senare

Om 29 dagar kommer jag förmodligen sätta mina brunbrända fötter på svensk mark. Den 23 maj är sista tentan här och den 24 ser ut att vara ett bra datum för hemfärd. Vid det laget kommer jag ha klarat av min resa till Beijing; den sista resan jag har råd att göra.

Det jag kommer hem till är en halvklar c-uppsats som skall presenteras och lämnas in i slutet på maj/början på juni. Har inte hjärta att lämna Christoffer till det medan jag sitter av tiden i Hong Kong, men eftersom jag inte bokat några biljetter än så står den 3 juni fast -- inga klackar i taket än alltså.

Skall prata med min handledare när jag får tag på honom och styra upp allt med uppsatsen. Känns skönt men jäkligt tråkigt.

Kommer garanterat hålla er (och mig) uppdaterade!

Inga kommentarer: