lördag, april 5

Imponerad

Jag är verkligen imponerad över att 10-15 personer har varit inne på bloggen dagligen under de knappa tre veckor jag inte uppdaterat. Skall inte göra er besvikna -- den kommer att börja uppdateras igen.

Vad gäller bilder från Sydafrika-resan finns de på Facebook men kommer såklart att skriva ett inlägg här på bloggen om den också. Är väldigt avundsjuk på min bättre hälft som spenderar sin tid i det förlovade landet (notice the pun).

Efter ett par mindre depressioner och brottningsmatcher med inre demoner är jag back on track -- redo att ta mig an de utmaningar som bjuds. Till min hjälp har jag en nyinköpt perkulator och fint nymalet kenyanskt kaffe.

Nu: Gardinerna fördragna, kaffet kokat, överstrykningspennan redo, slides utskrivna, redo för plugg.
Ikväll: Middag i det nyfunna området kring East Tsim Sha Tsui. Trendiga och västerländska restauranger, rena gator och överprissatta menyer. Love it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen!